10 Ocak 2014 Cuma

AVON COLOR TREND POUT VE DOLL PİNK RUJLAR


                     Herkese Merhaba ;
Bugün sizlere Avon'un en sevdiğim ürünlerinden olan Color Trend serisinin iki sevimli rujunu göstereceğim. Doll Pink ve Pout.
          Doll Pink içerisinde sim vs. olmayan   çok şeker bir pembiş,Pout ise harika bir bordo.
Bu rujları sipariş verdiğimde çok fazla bir beklenti içerisinde değildim açıkçası.Ama fiyatlarına göre performansları bence gayet başarılı.
 
Soldaki Doll Pink , sağ taraftaki ise Pout.İlk olarak şeker pembişimizden başlayalım.
 
Ben bu rengi çok seviyorum ya çok tatlı değil mi sizce de ? Tam ilkbahar-yaz mevsimine göre.Cıvıl cıvıl çok tatlıı.Çok memnunum renginden yazın çok kullanıyorum.Sonbahara yakıştığını düşünmüyorum.
 
Diğer  şeker rengimiz ise benim sonhabar ve kış mevsiminde vazgeçilmez rengim olan bordo-mürdüm tonları.Sonbahar oldumu kahverengi,siyah,bordolara yöneliyorum.Bu rujda sonbaharlarımın vazgeçilmezi diyebilirim.Çoğu makyajda oluyor.
 
İlk başlarda almayacaktım aslında . Kendime yakıtıramadım falan ama sonra iyi ki almışım dedim.Çok memnunum buu rengimizden de.Bir de rimmelin kate moss rujlarını merak ediyorum.Bordo tonlarını falan.
 
Neyse gelelim yorumlarıma ;
- Benim dudağımda iz falan bırakmadı.Bence en önemlisi çünkü bazı rujlar çatlak çatlak yapıyor ve bu durum hiç hoşuma gitmiyor.
- Renk seçenekleri çok fazla.
-Yapıları yumuşacık yani kolay sürülebiliyor.
-Kokuları hiç rahatsız edici değil.
 
Sevgiler...
 
 
 

4 yorum:

  1. canım merhaba dün bloguma " Canıım merhaba ben yeni bir blog açtım izleyicim olursan çok mutlu olurum " yazmışsın o yüzden geldim ama ben hayvanlar üzerinde test edilen ürünler kullanmıyorum eğer okusaydın farketmiş olman gerekirdi.sen henüz sadece iki post hazırlamışsın ve ikiside hayvanlar üzerinde test edilen markalar o yüzden seni takip edemeyeceğim kusura bakma öptüm tatlım

    YanıtlaSil
  2. Canım avonun hayvanlar üzerinde test yapmadığını söylüyorlardı çok özür dilerim bilmiyordum önemli değil tatlım

    YanıtlaSil
  3. Bu rujun bende Flirt rengi var, çok severek kullanıyorum ve tek hoşuma gitmeyen yönü kalıcı olmaması. Ama yine de fiyat/performans açısından çok başarılılar. Senin rujlarının da renkleri harika güle güle kullan. :)
    http://gorgeousappearance6.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok sağol bebeğiim sendee güle güle kullan senin rujunuda deneyeceğim bloğuna bakıyorum hemen kocaman öptüüm :)))

    YanıtlaSil