18 Ocak 2014 Cumartesi

Watsons Ve Flormar Alışverişim

  Herkese mutlu haftasonları :)) Bugün sizlere bu hafta içinde yaptığım bir alışverişi göstermek istiyorum.Bugün arkadaşımla buluştum ve birkaç mağazaya uğradık.İlk önce Flormara gittik ve ojeleri görünce tabii vurulduk.Ben 3 tane oje aldım yuppii.Hepside harika.Neyse DNR'a falan da gittik ama ben bir şey almadım ordan.O kendine Pucca'nın üçüncü kitabını aldı.Neyse ben birtek oje aldım hayreet :)) Neyse uzatmıyorum hemen alışverişimize bakalım neleer almışıım ?

 
Alışverişim Watsons ve Flormardan oldu.İlk olarak geçen gün Watsons'tan yaptığım alışverişimden başlayalım.Birde Avondan argan yağı aldım onu da göstermek istedim.
 
Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu : Her gittiğimde elime alıp alıp kokluyordum.Kokusu gerçekten çook hoş.Amaa başka duş jellerim olunca almıyordum bu sefer aldıım.Fiyatı 3,99
Rimmel London Stay Matte : Aslında NYC Smooth Skin Powder için gittim o olmayınca bununda güzel yorumlarını okuyunca dayanamadım sepete atıverdim.Benim rengim 006 Warm Beige .Fiyatı ise 14,99
Bebak Acı Badem Sütü : Bunuda oradaki bayan tavsiye edince aldım zaten denemekte istiyordum.Bir kaç kere kullandım ben çok memnun kaldım.Birde şişede olanı vardı onu da kullanmak istiyorum.Fiyatı 3,25
Watsons Magic Lip Balm : Watsons'ın yeni çıkarmış olduğu Eos lip balmlarına benzetilen balmını alıcaktım maalesef kalmamış Şubatta gelicekmiş bende içinde spf 30 olduğunu görünce aldım.Dudakta harika bir renk oluşuyor.Kokusu aynı şurup gibi :D Bununda fiyatı 5,50
Vee geçenlerde avondan bi şipariş verdim argan yağı ve fondöten fırçası.Fırça daha gelmedi . Bunun daha önce saç serumunu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım bu argan yağlısını da denemek istedim.Kokusu muhteşem ve saçları yumuşacık yapıyor.Fiyatı 8 Tl gibiydi bence denenebilir.
 
Gelelim Flormar alışverişime.Renklerine aşık oldum yaa bakarmısınız.
 
Ortadakinden arkadaşımda aldı ba-yıl-dım.Baştaki askeri yeşil gibi,ortadaki tam yaz rengi cıvıl cıvıl,sondakide siyah gibi içinde gri pırıltıları var.Hepsi Muhteşem.
 
Numaraları soldan sağa doğru ; 453,BD04 ve GL10.Fiyatları ise baştakinin 1,50 diğerlerinin 2,95.
Hemen denediğim ojenin rengini de göstereyim.
 
Umarım beğenmişsinizdir.Alışverişim bu kadardı.Merak ettikleriniz,olumlu olumsuz yorumlarınız her türlü görüşe açığım efendim.Hepinizi kocaman öpüyorum.
 
 
 

4 yorum: