22 Şubat 2014 Cumartesi

StopEver AcnePatch Sivilce Kurutucu


Selam kızlar :)
Uzun bir zaman sonra yeni bir yazı yazıyorum.Geçenlerde instagramda bir fotoğraf paylaşmıştım blogda hangi ürünü açıklayayım diye istenen ürün Watsons'tan aldığım StopEver AcnePatch Sivilce Kurutucu oldu.
   Öncelikle ben bu tarz ürünlere inanan biri değildim.Ya da bir umutla alır,kullanır,sonuç alamayınca kenara atardım.Sonra da verdiğim paraya acır hiçbir sonuç alamayınca genel olarak üzülürdüm.
   Bu ürünüde ufak bir alışverişimde kasanın yanında gördüm.Arkasını okudum merak ettim ve aldım.

 
İçerisinde 16 tane ufak daire biçimde (sivilce büyüklüğü kadar) plasterler var.Çıkartıp sivilcenizin üzerine yapışırıyorsunuz.8 saat kadar sivilce üzerinde kalması gerekiyor.Bu yüzden gece yatmadan önce cildinizi iyice temizleyip daha sonra yapıştırıyorsunuz Yalnız şunu farkettim ki yeni çıkan iltihaplı sivilcenin üzerine yapıştırıp sonra çıkarınca sivilce kanıyor ona dikkat edin ve yavaşça çekin.
İçeriğinde Çay Ağacı Yağı , Salisilik Asit , Etanol , Akrilik Kopolimer , Polivinilpirolidon var.
 
Çok büyük olmayan orta sivilcelerimin üstüne yapıştırdım ve sabah çıkardığımda sivilcenin kızarıklığının azaldığını , ağrılı bir sivilceyse azaltığını gördüm.Şişkinliğinin indiğini gördüm açıkçası beni çok mutlu etti.Tabi ki sivilce tamamen yok olmadı ama etkisi azaldı.Tek sorun küçülen sivilceleri daha da küçültmemesi.Annemde bende aldığımız zamandan beri düzenli kullanıyoruz ve etkisini ikimizde gördük.Annemim  bir iki tane sivilcesi çıkmıştı ve bende tam zamanında aldım ikimiz kullandık ve kısacası annemin sivilcesi 3 günde azaldı ufacık oldu.Ben sivilce tedaviside gördüğüm için tamamen yok olduğunu değilde dediğim gibi kızarıklık geçti,sivilce küçüldü.Bence buda bir artı çünkü makyaj yaptığım zaman allahım o kızarıklıklar sinir ediyordu ama bunu kullanmaya başlayınca ee etkisinide görünce kızarıklık sorunum ortadan kalktı.
 
Yani ben memnun kaldım etkisini de gördüm.Bu ürünü alıp sivilcenizin o ilk çıktığı büyük,kızarık ve içi dolu olduğu dönemde bir kez kullanmanız yeterli olacak.Bu işlemi sivilce yok oluncaya kadar tekrarlayın .Almak isterseniz Gratis ve Watsonslarda satılıyor.Ben Watsons'tan 7,50 Tl'ye aldım.
Arkasındaki açıklamayı okumak isterseniz ;
StopEver Acne Patch - Sivilce Geçirmeye Yardımcı Bant
 
Sivilcelerin hızla azalmasına yardımcı olur.
 
Akne plasteri hidrojel bazlı bir üründür.
 
İçerdiği bileşenler sivilceler ile gece boyunca mücadele ederek iyileşmesine yardımcı olur, sivilcelerin ve kırmızılığın gün boyunca azalmasına, cildinizin yumuşamasına yardımcı olur.
 
Kullanım
 
Yeterince kalıcı bir tutma sağlamak için, cildinizi iyice temizleyin, bu işlemden sonra plasteri paketinden çıkarın.
 
Plasteri koruyucu filminden çıkarıp yapışkan tarafını sivilcenin üzerine sıkıca yapıştırın.
 
Plasteri akşam kullanıp, sabah çıkartın. İşlemi sivilce yok oluncaya kadar tekrarlayın.
 
İçeriği
 
Çay ağacı, salisilik asit, etanol, akrilik kopolimer, polivinilpirolidon.
 
Uyarılar
 
Yaralı, egzamalı, şişmiş, güneşten yanmış, ülserli veya soyulmuş cildin üzerine uygulamayınız.
 
Allerjik olan insanlarda veya plasterlere alerjisi olduğu bilinen kişilerde uygulanmamalıdır.
 
               Herkese sivilcesiz , sağlıklı , güzel bir cilt dilerim.Umarım faydalı olabilmişimdir.
                                                                  Sevgiler
 
 
 

 
 

1 yorum: