14 Temmuz 2014 Pazartesi

Bitenler & Çöpe Gidenler


          
 


Merhaba!

Uzun zamandır biten ürünlerimi yazmak istiyordum. Fotoğrafları çok önceden çekmiştim fakat bilgisayar bozulunca kaldı. Bende çok sıkılıyorum zaman geçsin diye bari bitenleri yazayımda vakit geçirmiş olurum hem diye düşündüm.


Loreal Elseve Kepek Karşıtı Şampuan : Annem de bende çok severek kullandık. Vaad ettiği görevi yerine getiriyor. Bundan önce Elidor kullanıyordum ve hiç memnun kalamadım maalesef. Saçlarımı kepeklendirdi ve sinir oldum. Loreal'de böyle bir sorunla karşılaşmadım yani severek kullandım. Tekrar alabilirim.

Palmolive Body Butter Vanilya Aşkı :" Sen benim canım sen kara sevdalıım bir şeyler söylemek ne kadar zor. " Çok çok sevdim zaten yorumdan da anlayabilirsiniz. Bende çok kalıcı. Yani banyodan çıktıktan sonra bir arkadaşım"  parfümün harika kokuyor rüzgar estikçe ne kullanıyorsun" diye sordu o derece harika ve kalıcı bir koku. Tabi kii yenisi alınacak :)

Avon Senses Winter Coccoon : Kışın çok çok sevdiğim bir koku . Sonbahar - kış mevsiminde stokladığım bir duş jeli diyebilirim. Tavsiye ederim.

Watsons Superdurg Cream Shower Honey and Milk : Aslında bu seride severek kullandığım iki tane duş jeli var ama nedense bunu sevemedim. Hindistan cevizlisi ve inci özlüsünü kesinlikle kullanın derim ama ben buna bir ısınamadım. Süt ve bal karışımı bir kokusu var ve benim çok midem bulandı kullanamadım. Kardeşim kullandı ve bitirdi.


Avon Sensuelle Parfüm : Avon'un en sevdiğim kokusu diyebilirim. Çok doğal bir kokusu var. Çiçeksi kokuları seven kesinlikle bayılır bu parfüme. Bittiğine çok ama çok üzüldüm. 2 şişe almayı düşünüyorum indirimde yakalarsam. Çünkü tekli fiyatı 60 tl falan indirimde 30 tl'ye kadar düşüyor. İndirimde 2 tane stoklamayı düşünüyorum. 

Avon Besleyici Göz Makyaj Temizleyicisi : Tek kelimeyle iğrenç desem. İyi tamam makyajı güzel çıkarıyor ama o kokusu, o yağlı yapısı ve kirpiklerimi dökmesi rezalet. Makyajımı siliyorum göz kapaklarım aşırı yağlanıyor, kokusu çok rahatsız edici ve en önemlisi kirpiklerimi döküyor. Çok az kaldı ama kesinlikle berbat bir ürün ben hiç beğenmedim. 40 tl veripte alınamaz yani. Çöpeee :(

Parmex Aseton : Severek kullandım ve bitti. Tekar alabilirim. 

Rexona Mini Dedorant : Çok temiz , fresh bir kokusu var. Kesinlikle büyük boyu alınacak ve küçük boyunu tekrar alıp çantama atmayı düşünüyorum. Ben Watsons'tan 1,90 gibi bir fiyata kasanın yanından almıştım. 


Vaseline Krem : Kışın severek kullandım ve bitti. Kokusu falan da çok güzel. Tek kötü yanı paraben içermesi. Tekrar alırmıyım bilemiyorum.

Avon Naturals Gül Özlü Yüz Kremi : Yine Avon yine rezalet. Annem yüz kremi diye almış ama el kremi olarak kullandık diyebilirim. Şöyle ki ; yüz kremiyle alakası yok. Aşırı aşırı yağlı , zor emiliyor kokusu zaten çok kötü. Hiç beğenmedim. İlk gün sürdüm yüzüme pırıl pırıl parladı yüzüm zaten yağlı bir cildim var bunu da sürünce porselen bebek gibi oldum. Hemen yıkadım yüzümü. Daha sonra el kremi olarak sınıfça  kullandık ve bitti .


Estee Lauder Double Wear Concealer : Çok çok başarılı bir ürün. Kapatıcılığı ve dayanıklığı çok iyi. Tam bitmedi ama alalı 1 sene oldu neredeyse ve bozulma ihtimali ile çöpe gidiyor maalesef çok memnun kalmıştım. Yazısı da blogda mevcut.


Watsons Magic Lip Balm: Niye bittin ki sen dediğim ürünlerden bir tanesi. Yaz kış severek kullandım. Dudakta verdiği renk muhteşem . Yazın çok çok ideal bir lip balm. Spf 30 içeriyor ve tam plaj çantasına atıp çıkmalık kendisi. Benim sayemde 2 arkadaşım daha aldı ve çok memnunlar. Benim dudağımda koyu bir renk oluşuyor ama arkadaşımda sedefli bir pembe oluyor. Kesinlikle yenisi alınacak yaz bitmeden .


Clea Pamuk : Normal sıradan bir pamuktu. Annem almış kullandım ve bitti.

For Your Beauty Disk Pamuk : Demir başlarımdan  kendisi. Gratis açılmadan önce depoladığım bir ürün. Çok severek kullanıyorum yenisini tabiki de alacağım.

Flormar Makyaj Temizleme Mendili : Cildimi çok yaktı ve temizlerken buram buram alkol kokusu geliyordu. Hiç memnun kalmadım kendisinden. Makyajı iyi hoş çıkartıyor ama kokusu ve cildimi kızartması ve tahriş etmesi bakımından sınıfta kaldı. 

Watsons Sauna Masque : Yine yine demir baş ürünlerimden kendisi. Kendiliğinden ısınan yüz maskesi bunlar. Yüzüme sürdükten sonra kendiliğinden ısınıyor. İlk başta tedirgin olmuştum ama sonra çok memnun kaldım. Bendeki kırmızı kil olanı. İçeriğindeki kırmızı kil sayesinde tıkanmış gözenekleri temizliyor. Severek kullanıyorum yenisini alabilirim ama şuan cildim çok berbat. Yüzümde pütür pütür sivilceler var o nedenle doktora gideceğim. Bu nedenle şu son   ay bu tür ürünlerden kaçınmayı düşünüyorum.


Avon Extra Lasting Likit Eye-Liner : İlk başlarda çok severek kullanıyordum ama daha sonra kendiliğinden kurudu ve rengi aktı. Tekrar almam.

Christiana Waterproof Eyeliner : Makyaj malzemelerimi düzenlerken çıktı. Silik silik çiziyor o nedenle çöpeeee :(

Avon Göz Kalemi : Ucu bozulduğu için çöpe atıyorum. Tekrar almam.

Flormar Waterproof Göz Kalemi : İyi hoşta çok akıyor be. Tekrar almam . 

Evvet benim bitenlerim bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir. Çok uzun bir yazı oldu biliyorum.Hepinizi seviyorum kendinize iyi bakın.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder