23 Temmuz 2014 Çarşamba

Zoretanin Yolculuğu Başladı / 1.Gün



               

Herkese kocaman merhabalar !

Dün kendimi yeni bir maceraya attım.  Yaklaşık 1 yıldır alnımdaki sivilcelerden muzdaripken birde yanaklarımda pütür pütür çıkmasınlar mıı ? Delirmemek mümkün değil valla. Yüzümü ne zaman ellesem pütür pütürdü ki hala daha öyle maalesef.

Neyse dün sabah özel hastaneden randevu aldım ve gittim. Doktora uzun uzun derdimi anlattım. Açıkçası doktorum çok şeker ve çok iyi ilgileniyor ilk gün olsa bilse. 

O zaman " Roaccutane " dedi ve ilacı anlatmaya başladı. Oldukça yan etkisi var . Bende her şeyi göze alıyorum ve tedaviye başlamak istiyorum dedim ve benden tahlil istedi. Tahlilimi sabah saat 10 gibi oldum ve öğleden sonra 1 gibi sonuçlarımı almak için gittim ve çok şükür hiçbir şeyim yok. Ve sivilcelere savaş timime başlamış bulunuyorum. Her ay kontrolüm olacak.

Yalnız ben Roaccutane beklerken Zoretanin geldi ama aynıymış sanırım. Yani yan etkileri falan filan. Aynı tedavi yani sadece ismi farklı. Ben şimdilik biri 10 mg diğeri 20 mg yani toplamda 30 mg ile başlıyorum. Kiloya göreymiş ve bende 47 kiloyum.

Bende her hafta gözlemlerimi not almak istiyorum ki ne kadar yol alacağımı sizlerle paylaşmak istiyorum ve benim içinde aşırı moral olmuş olur.

İlk yan etkisi dudak kuruluğu, el vücut kuruluğunu bekliyorum. Daha ilk günüm ama ne zaman kurumaya başlarlar bilemiyorum. Onun için hazır Gratis ve Watsons'slarda bayram indirimi varken el kremi, blistex med plus falan almayı düşünüyorum. Aslında doktorum nemlendirici ve dudak balmı yazdı fakat ben yinede yedek ne olur olmaz diye alacağım.

Yediklerime ve içtiklerime daha çok dikkat etmem gerekecek sanırım. Ve doktorumun en çok dediği "lütfen bol bol su iç " oldu ki ben su içmeyi hep unutan biriyim. O yüzden kendimi avutacak ve daha çok su içmemi sağlayacak bir suluk almak istiyorum şöyle güzel birşey :)

Birde şuan da tek düşündüğüm şey kusma dönemim umarım Eylül ayı içerisinde yani okullar açıldığı zaman olmaz. 

O zaman Zoretanin Yolculuğu başlasın mı ?

2 yorum:

  1. Bepanthenın dudak merhemını alabılırsın bn kullandım bır yıl tekrar sıvılceler kendını yenıledı ve bna 20 kılı aldırdı suan veremıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa kiloda aldırıyor onu duymamıştım canıım bepanthen içinde sagol düşünedim onuu

      Sil