8 Temmuz 2014 Salı

Sinemada ; Aynı Yıldızın Altında


 
Merhaba sinemaseverler ;
27 Haziran'da vizyona giren " Aynı Yıldızın Altında " filminide kitabınıda duymuşsunuzdur. Geçen perşembe günü kız arkadaşlarımla beraber gittik. Sadece Eda ve ben kitabını okumuştuk ve filmin konusunu falan biliyorduk fakat onlar kitabı okumadıkları için akış yönünü ve konusunu fazla anlamadılar. Yani sürekli sordular. Açıkçası bu çocuk için bile gidilebilir hihii ^-^
 
Filmin baş kahramanları Augustus Waters ve Hazel Grace. Hazel Grace 16 yaşında ve kanser hastasıdır. Hastalığı ölümcüldür ve oksijen tüpüne bağlı yaşamını sürdürmektedir. Augustus Waters ise Kanserli Çocuklar İçin Destek Grubu'nda boy göstermektedir. Hazel annesinin baskılarıyla Destek Grubuna yazılır. Ve daha sonra Augustus ile karşılaşırlar. Ve birbirlerine aşık olurlar. Hazel'in hayatı bambaşka bir yöne sapar ve bu zeki çocuğun çekimine karşı koyamayan kızın öyküsü yeniden yazılır.
 
 
 
Filmi nasıl bulduğuma gelirsek ; tek kelimeyle bayıldım. Hem çok yakışmışlar hem de ikisi de rollerine ve karakterlerine çok iyi uyum sağlamışlar. Augustus'un tatlığı zaten sinemadaki kızların hayranlığını kapıverdi. Mimikleriyle, hareketleriyle ve sempatikliğiyle kesinlikle çok tatlıydı. Filmden tüyolar falan vermek istemiyorum çünkü hala vizyonda olabilir o nedenle gidicek olursa diye :)
 
 
Hahaa bu sahnede çok gülmüştük. Film güzel oyuncular falan da herşey güzel tek sorun çeviriydi sanırım. Çünkü kitapta güzele bakmak sevaptır diye bir şey geçmiyordu ve Tanrım yazacaklarına Rabb'im falan yazmaları açıkçası çok saçma ve çok komikti. Onun dışında film mükemmeldi. Yalnız benim gibi sulugözlüyseniz yanınızda peçete götürmekte fayda var çünkü son 30 dakika benim ağlamakla geçti. Yani toplmada 5 kız gittik aralarında bir ben ağlamışım sorun bendemi yoksa onlardamı bilemediim. Filme gideli 5 gün oldu ama aklımda. Rüyama falan bile girdi. Bizim kızlar ağlama ve sümük sesinden filmi izleyemediklerini ama filme bayıldıklarını söylüyorlar. Yani herkes ağladı salonda. Son olarak gidilmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. Yani para verip girilebilecek cinsten bir film. Onun dışında internetten de izleyebilirsiniz ama salondaki gibi olamaz yani.
 
 
Ayrıca da dergi için verdikleri pozlarda harika. Mesela bu üstteki en beğendiklerim arasında yer alıyor .Filmden çıkınca aşklarını o kadar çok kıskandım kii . Ahh ah nerde bizde o aşk. Anca böyle filmlerde görüyoruz sonra hayal de hayal. Aman neyse üff çok konuştum.
 
 
Buda filmimizin fragmanı.İzlemediyseniz buradan izleyebilirsiniz.
Şimdiden iyi seyirler.
Haa filmi izleyenler sizin film hakkındaki düşünceleriniz neler ?
 
 
 
 
 
 

1 yorum: