30 Temmuz 2014 Çarşamba

Zoretanin Günlüğünde 1. Hafta


           

Herkese merhabalar ! 

Geçen hafta tam bugün akne tedavisine başlamıştım. Bugün tam 1 hafta oldu. 
Bakalım bakalım ben ilk hafta neler yaşamışım ?

İlk 3-4 gün dudak kuruluğu falan yaşamıyordum. Ama artık yaşıyorum. Bayram arifesinde bir başladı hala daha devam. Yanımda doktorum verdiği balm ile geziyorum. Dudaklarım kanıyor,soyuluyor ve acıyor. Sürekli nemlendiriyorum. 

Sivilcelere gelirsek kurumaya başladılar bilee :) Yani şişkinlikler indi, kurumaya başladılar ve en önemlisi  o kızarık görünüm geçen haftaya göre daha iyi yani en azından domates gibi gezmedim bayramda hihi ^-^  Burnumun üstü deri atıyor gibi pul pul dökülüyor. Arada burun kenarlarım da yavaştan kuruduğu için acıyor ama nemlendirici sürüyorum
Vücudumda hiç kuruluk yaşamadım ama yarın Watsonsa gidersem vücut losyonu el kremi falan depolamayı düşünüyorum ne olur ne olmaz diye. Birde sivilcelerimin üstü kabuk bağladı gibi bir şey. Yani hani düşersin yara olur kabuk bağlar ya aynen öyle çok çabuk kurumaya başladılar. Ama iyi mi kötü mü bilemediim.  

Ve özel döneminde olduğum için mi yoksa ilacın yan etkisinden mi bilemem ama belim feci ağrıyor. Akşam özellikle yattığımda felaket bir ağrı giriyor ama sonra geçiyor. Birde bol bol su içiyorum tabii onuda yazmadan olmaz.

Şimdilik gözlemlerim bu kadar . Beni bilgilendirirseniz sevinirim :)))
Haftaya görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder